Kauniečiai nepatenkinti – piktinimąsi darbais prie Kleboniškio tilto

kauniečiai pasipiktinę kelio darbaisPanašu, jog atsinaujinantis Kaunas patinka ne visiems miestiečiams. Na, bent jau tai kaip kelininkai atlieka darbus šalia Kleboniškio tilto.

Gyventojai pasipiktinę esą palikta laikina danga yra labai banguota, duobėta ir prastos kokybės, o dėl to trikdomas įprastinis eismas vykstantis pro tą gatvę ir susidaro visiškai nereikalingos spūstys.

Kritikos buvo pažerta kaltinant kelininkus ir taupant pinigus klojus laikiną dangą, esą buvo primygtinai sutaupyta, o dėl vairuotojai važiuojantys gatve tiesiog negali pravažiuoti didesniu greičiu.

Patenkiti Kauniečiai pardavė automobilius čia →

Kelininkai įspėja – nepatogumai kelyje tik laikini

Darbus atliekanti įmonės “Kauno tiltai” atstovai ramina gyventojus ir tikina, jog nesklandumai kelyje tėra tik laikinas dalykas ir prašo kantrybės iki mėnesio galo, kuomet prastos būklės dangos plotai bus pakeisti.

Šiuo metu esanti prasta danga jų teigimu yra normali frezuoto asfalto danga kuri dėl didelio transporto priemonių srauto per gatvę ir pastarąsias savaites buvusių liūčių paprasčiausiai aplūžinėjo.

Geresnės asfalto dangos dar teks palaukti, kadangi gretimai vyksta vandens nuvedimo sistemos rekonstrukcijos darbai ir geros kokybės dangos kloti paprasčiausiai įmonei neapsimoka.

Šiuos vandens sistemos darbus tikimąsi pabaigti per keletą savaičių, o esą Rugpjūčio pabaigoje, Kauno miestas jau galės mėgautis pilnai sutvarkytu keliu.

Kokių darbų bus galima tikėtis toliau?

“Kauno tiltai” neslepia, darbai prie Kleboniškio tilto – tik vienas darbų etapas.

Kitas grandiozinis projektas kurio imsis įmonė – tilto per Nerį ties Kleboniškiu statybos, kur pirminis pasiruošimas prasidėjo dar per Jonines.

Į būsimą statybų aikštelę jau keliauja technika, būtinosios statybos medžiagos tilto pagrinde naudojamos plieninės sijos. Viskas pradėta nuo sijų suvirinimo darbų.

Galiausiai įmonė mini ir kitą – Islandijos plento projektą. Čia numatyta labai daug kelio ir tilto atnaujinimo darbų. Remiantis automobilių kelių direkcijos duomenimis, tai yra labiausiai automobiliais nukrauta Lietuvos dalis, todėl skubūs darbai čia yra tiesiog būtini.

Skaičiuojama, jog įvykdžius visus planuojamus kelių darbus aplink kauną, žmonės sutaupys apie 8 milijonus valandų spūstyse per metus – skaičiai kurie tikrai džiugina atsinaujinančiame mieste.

Kaip vertintumėte šį straipsnį?

Vidutinis įvertinimas 5 / 5. Balsų skaičius: 1