A1 kelio remontas ties Kaunu atskleidė didžiausias vairuotojų ydas

a1 remontas atskleidė vairuotojų ydasNors prie vasarą prasidėjusių darbų A1 magistraliniame kelyje vairuotojai pamažu apsiprato, galvos skausmas dar kurį laiką nesibaigs.

Prasidėjus Rugsėjui darbai bus keliami į intensyvesnes ruožo vietas, kur daugiau automobilių ir įprastai nebūna daug greičio apribojimų.

Dėl vykdomų darbų esą bus sunkiau nuvažiuoti ir iki pajūrio.

Projektas Vilnius-Kaunas. Ar įmanoma turėti bendrą infrastruktūrą?

Darbams vos prasidėjus – jau spėjo susidaryti spūstys

Rugsėjo 9 dieną prasidėję rudens periodo darbai išdygo maždaug ties Kryžkalniu, apie 220-230 kilometruose link Klaipėdos, taip pat ir kai kurios kitose Kaunas – Klaipėda kelio ruožuose.  Šiose vietose, žinoma, susidarė ir didžiausios automobilių spūstys.

Kaip ir įprasta, daugiau čia stoviniuoti reikia maždaug 17-18 valandomis. Kai kurie vairuotojai naudojantys „Waze“ navigacijos programėlę telefone pastebėjo, jog kelionė kamštyje per šį ruožą pailgėja maždaug apie valandą.

Įdomybes atskleidė ir kai kurių vairuotojų užfiksuoti vaizdo įrašai eismo registratoriais. Pasirodo, jog nors nemaža dalis vairuotojų ir laikosi eismo taisyklių bei važiuoja, taip, jog neleistų susidaryti didesnei spūsčiai, kai kurie esą elgiasi taip lyg jie vieni būtų kelyje.

Lietuviams būdingas nardymas per eismo juostas

Prasidėjus minėtiems kelio darbams, uždarose vietose susidarė nemažai piltuvėlinių kelio ruožų.

Nors efektyviausias būdas keliauti visiems tokiuose keliuose yra važiavimas savo juosta ir po vieno automobilio automobilio iš gretimo įleidimas, kai kurie chuliganiški vairuotojai mieliau yra linkę nardyti po visas juostas, taip tikėdamiesi išlošti.

Pasak eismo tvarkos ekspertų, tokie poelgiai tik sudaro iliuziją, jog kelionė automobiliu per spūstį vyksta greičiau nei važiuojant paprastai. Esą pats efektyviausias būdas keliauti spūstyje yra tolygus važiavimas pagal eismo taisykles ir sąlygas.

Kaip pavyzdį, pastarieji ekspertai įvardijo bandymą supilti skystį į indą per piltuvėlį. Juk pylimas per jėgą ir skysčio veržimasis per kraštus tikrai neatneš tokių pačių efektyvių rezultatų kaip pastovios vandens srovės sukūrimas.

Panašu, jog dar kurį laiką vairuotojams teks vargti dėl darbų susidariusiose spūstyse. Žinoma, jei daugiau vairuotojų važiuos taip kaip reikia ir pagal taisykles, tuomet didesnių spūsčių bus tikrai galima išvengti ir kiekvienas galės be vargo grįžti namo.

Kaip vertintumėte šį straipsnį?

Vidutinis įvertinimas 5 / 5. Balsų skaičius: 1