Pokyčiai Kauno keliuose: uždaryta viena svarbiausių pervažų

pokyciai-kauno-keliuose-uzdaryta-viena-svarbiausiu-pervazuKauno miesto gyventojai gali atsipūsti kiek ramiau, žinodami, jog jų mieste yra dar viena pavojinga vieta kelyje mažiau.

Visai prieš Jonines, buvo galutinai uždaryta geležinkelio pervaža einanti per Marių ir Palemono gatves. Vietoje jos – naujutėlaitis požeminis tunelis ir transporto mazgas einantis per šias gatves.

Važiuojantys šiais keliais jau dabar galės pasinaudoti šiuo keliuose įvestomis naujovėmis.

Pervaža uždaroma galutinai

Pirmieji vairuotojai išbandyti naują pravažiavimą galėjo išbandyti jau iškart po Joninių šventės. Anot įmonės stačiusios tunelio konstrukciją vadovų, naujojo tunelio automobiliams aukštis siekia 7 metrus, o plotis 9 metrus.

Nors struktūros įrengimo darbai dar iki galo nėra pabaigti, tai visiškai netrukdys transporto priemonių judėjimui abiejomis kryptimis. Manoma, kad vairuotojai labai greitai turėtų priprasti naujųjų pokyčių šioje miesto dalyje.

Vienas iš daugelio pokyčių Kauno keliuose

Dar pernai Kauno miestas atsisveikino su Amalių pervaža, vietoje kurios buvo įrengti net 4 požeminiai tuneliai. Du iš jų skirti automobiliams, kiti du – pėstiesiems ir dviratininkams. Papildomą pėsčiųjų tunelį planuojama įrengti dar 2020 metų pabaigoje.

Kauno miesto savivaldybės atstovų teigimu, mažesnis pervažų skaičius reiškia didesnį saugumą eismo dalyviams, o kartu reikš mažesnes spūstis, sklandesnį eismą bei mažesnę taršą Palemono miestui.

Čia yra Kauno automobilių supirkėjų katalogas →

Tuneliai – tik dalis planų keliuose

Naujai statomi tuneliai bei požeminės perėjos yra tik dalis planuojamų pokyčių Kauno mieste artimiausiais metais. Nuo geležinkelio stoties iki pat Palemono terminalo jau šiuo metu yra rekonstruojami geležinkelio bėgiai ir keičiami į naujus, atitinkančius ES standartus Rail Baltica geležinkeliui.

Lietuvos geležinkelių teigimu, darbai turėtų būti pabaigti dar 2020 metų pabaigoje. Tai reiškia, jog nuo pat Lietuvos-Lenkijos sienos iki Palemono geležinkelio punkto bus veikiantis krovinius, o vėliau ir keleivius galėsiantis pervežti geležinkelis.

Apart minėtojo tunelio ir požeminių kelių, papildomai Palemone bus dar rengiami trys tuneliai automobiliams ir keturi tuneliai pėstiesiems bei dviratininkams.

Kaip vertintumėte šį straipsnį?

Vidutinis įvertinimas 5 / 5. Balsų skaičius: 1